2013 m. sausio 26 d., šeštadienis

SALOTOS SU KEPTU VARŠKĖS SŪRIU

SALOTOS SU KEPTU VARŠKĖS SŪRIU

balai:10
šaltinis:http://laisvalaikisvirtuveje.blogspot.com.es/2011/07/orkaiteje-keptas-suris.html
2asmenims




PRODUKTAI:

Daržovės  (kokių širdis geidžia :))
Varškės sūris (ne visi sūriai gerai iškepa, man kažkada gavosi tikras fiasko su Saulės pieno sūriu, visas ištižo.Visi kiti iškepa gerai, net ir 13 proc riebumo, dažniausiai tokio riebumo ir perku)
2 česnako skiltelių (aš naudojau 1 a.š česnako miltelių )
~2/3 a.š. provanso žolelių mišinio (nepilnas šaukštelis)
~2/3 a.š. druskos 
~1/4 a.š. juodųjų pipirų
truputį aliejaus

PADAŽAS:

Alyvuogių aliejus
grūdėtosios garstyčios

KAIP GAMINTI:

Česnako skilteles sutraiškyti, suberti ant jų provanso prieskonius, druską, pipirus, viską sumaišyti. Visu mišiniu įtrinti sūrį,(aš prieš įtrinant sūrį, jį apipurškiu aliejumi, kad prieskoniai geriau priliptų) dėti jį į maišelį ir palaikyti šaldytuve ~1 val. Nors tikrai skaniau, kai sūris pasimarinuoja per visą dieną.
Orkaitę įkaitinti iki 180 C temperatūros. Skardą iškloti kepimo popieriumi,  dėti sūrį ir šauti į orkaitę (aš iškarto perpjaunu sūrį per pusė, nes kai katik iškeptas, tai padaryti labai sunku :)). Kepti ~40 minučių (aš kepiau dešimčia minučių daugiau, nes norėjau labiau apskrudusios plutelės).
susipjaustom daržoves, dedam ant jų karštą sūrį apšlakstom padažiuku ir skanaujam :)
galima šildyti ir mikrobangėje.
Skanaus:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą