2013 m. birželio 16 d., sekmadienis

MANO VASAROS SAVAITGALIAI ...

MANO VASAROS SAVAITGALIAI ....:)


Paskutinias kelias savaites nebuvo laiko kada pasisukioti virtuvėje....
Bet jau pasiilgau ką nors iškepti ar ką nors įdomaus pagaminti....Kitą savaitę laukia dvi progos, tad po visų šiandienos darbų prisėdau pavartyti desertų knygą:)
Bet nuo pradžių:)
Atšilus orams mano savaitgaliai prasideda ankstyvu išsiridenimu iš lovos ir keliavimu pas nuotakas, pamerges ir visus kitus, kurie susiję su didžiąja švente - VESTUVĖMIS.
Nors, man nėra ko skūstis, aš bent naktį ramiai miegu :)
Šiandien važiuodama namo pagalvojau, kai žiūri švenčių nuotraukas viskas taip gražu ir ramu:)Bet patikėkit 6:00 ir dar anksčiau būsimųjų nuotakų namuose gyvenimas virte verda:)
Ūžia džiovintuvai,kaista žnyplės, ore, it dirigento lazdele, mosuojami teptukai....
Tėčiai sėdi tyliai kamputyje:)
Mamos vaikšto iš kambario į kambarį nesurasdamos sau vietos:)
Būsimosios nuotakos reguliuoja eisma :)
Dažniausiai atrodo, kad visi namiškiai atsidūrė ne savo namuose:)
Bet štai ir šaunuolės pamergės susirenka ir pagaliau viskas pradeda dėtis į savo vietas:) Nors jos tuose namuose negyvena, bet tą dieną daug geriau žino už namiškius, kur kas sudėta ir ką dar liko padaryt :)
Aš visada stebiuosi, kaip nuotakos išlieka tokios ramios:)
Bet vat su nuotakų mamytėm atvirkščiai.... Gerai, kad išrastas vandeniui atsparus tušas :)

Bet visos šios dienos su laiminga ir linksma pabaiga :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą