2013 m. balandžio 1 d., pirmadienis

BALTO ŠOKOLADO TORTAS

BALTO ŠOKOLADO TORTAS

balai: 9
Šį torčiuką kepiau Velykom:) Kažkokios nesekmės mane buvo aplankiusios :) išvaizda torto - baisi, skonis, bent jau man geras, tik keisčiau juodą šokoladą į pienišką, nes vienas sluosksnis man buvo per kartus.Ir pagrindinis dalykas, kas man sugadino torto išvaizdą, tai BRAŠKĖS :( tas šokoladinis sluoksnis man tiesiog pavandeniavo ir nesustingo, nes braškes buvau sudėjusi ant to sluoksnio.Dėje pjūvio nuotraukos nėra, bet galite žvilgtelėti į Aguonėlės puikias nuotraukas :) Aguonėlei  šis tortas pasirodė per riebus, bet man nesijautė per didelio riebumo.Gaminsiu dar kartą:)

šaltisnis:http://aguonele.blogspot.com/2011/05/nekeptas-balto-sokolado-tortas-su-oreo.html


PRODUKTAI:
torto skersmuo 18cm. (aš dvigubinau šias normas)
Pagrindas:
12-14 oreo sausainių
50 g sviesto
90 g grietinėlės
125 g juodo šokolado
Kremas:
225 g balto šokolado
360 g grietinėlės
1 a.š. vanilinio cukraus
3 želatinos lapelių
30 ml vandens
(aš dar įspaudžiau pusė citrinos)

KAIP GAMINTI:
  1. Sausaisnius susmulkinam iki miltų.
  2. išlydome sviestą ir supilame į susmulkintus sausainius, išmaišome, išklojame šia mase torto formą ir dedame į šaldytuvą sustingti.
  3. Grietinėlę užsikaitinti ir kai ši pradės virti, nukelti nuo ugnies ir suberti smulkintą šokoladą. Kelias sekundes palaukti ir tada šluotele gerai išplakti viską iki vientisos masės. Supilti ant sausainių pagrindo ir statyti toliau šaldytuvan.(kai šiektiek sustingo, aš sudėjau pjaustytas braškes, nereikėjo man to daryti, nes kitą dieną , kai atidariau tortinės kraštus, tas sluoksnis man pradėjo bėgti)
  4. Želatiną išbrinkinti vandenyje.
  5. Garų vonelėje ištirpinti smulkintą baltą šokoladą su 120 g grietinėlės ir gerai išsukti. Leisti šiek tiek praaušti.
  6. Želatiną išspausti ir sudėjus į 3o ml vandens ištirpinti garų vonelėje. Šią masę iš lėto supilti į balto šokolado masę ir išsukti viską.
  7. Likusią grietinėlę išsiplakti su vaniliniu cukrumi iki standumo ir atsargiai sujungti su šokolado mase.
  8. Supilti į kepimo formą ir padėti mažiausiai 6 val šaldytuvan arba geriausiai per naktį.

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą