2013 m. balandžio 1 d., pirmadienis

LENGVAS TORTUKAS

LENGVAS TORTUKAS

balai: 10
šis tortas, taip pat turi savo nesekmės istoriją :)
Norėjau išmeginti šį http://dreamer-walking-on-clouds.blogspot.gr/2013/03/vanilinis-tortas-su-ispudingu-papuosimu.html torto puošimą :)aš jį ir išmėginau, bet važiuojant kaime per pusnis, didžioji dalis mano rožyčių nulakstė:), tad jau ir nebefotografavau viso torto :)
šaltinis: improvizacija



PRODUKTAI:
tortinė 18cm

420ml grietinėlės(galima keisti jogurtu)
500g varškės (aš naudojau liesą kreminę varškę)
cukrus 
persikų skardinė
bananas
braškės
3 biskvito lakštai( aš naudojau pirktinius)
5a.š želatinos
40ml vandens

KAIP GAMINTI:

  1. želatiną išbrinkiname vandenyje.
  2. išplakti grietinėlę.
  3. sumaišyti grietinėlę su varške, įberti cukraus pagal skonį, supilti želatiną, viską gerai išsukti.
  4. dedame biskvitą-kremą-braškes-biskvitą-kremą - persikus-biskvitą -kremą-bananus-kremą.
Norėjau išmeginti šį http://dreamer-walking-on-clouds.blogspot.gr/2013/03/vanilinis-tortas-su-ispudingu-papuosimu.html torto puošimą :)aš jį ir išmėginau, bet važiuojant kaime per pusnis, didžioji dalis mano rožyčių nulakstė:), tad jau ir nebefotografavau viso torto :)
ką galiu pasakyti, naudojau puošimui nutelą(sunkiai nutelos rožytės norėjo lipti tpie torto kraštų) ir baltos spalvos rožytėm naudojau grietinėlę, visgi manau, kad geriausiai tiktų originalaus recepto masės rožytės:) kitą kartą būtinai išmėginsiu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą