2013 m. kovo 27 d., trečiadienis

GAMINA GINTARĖ - AMERIKIETIŠKI BLYNAI

GAMINA GINTARĖ - AMERIKIETIŠKI BLYNAI

balai: 10
čia taip mano sesės pusryčiauja :) aš ir pati ne kartą esu kepusi šiuos blynus, lb skanūs :)
šaltinis:http://www.neringa-blogas.com/kulinarija/blynai-blyneliai/amerikietiski-blyneliai.html



PRODUKTAI:

1 ir 1/4 stiklines miltų
1 kiaušinis
1 ir 1/4 stiklines kefyro arba raugintų pasukų
1/4 stiklinės cukraus
1 a.š. kepimo miltelių
1 a.š. sodos
1/4 stiklines aliejaus
druskos

KAIP GAMINTI:

Pagal receptą reikia sumaišyti visus skystus produktus tarpusavyje ir visus sausus produktus tarpusavyje. Vėliau sumaišyti juos tarpusavyje ir kepti sausoje įkaitintoje keptuvėje ant silpnos ugnies.
Mano pastabos: dėjau tik kepimo miltelius (2 arbatinius šaukštelius). Sumaišiau pirma sausus produktus, o po to palaipsniui supyliau skystus produktus. Pirma keptuvė buvo sudegus, nes buvau užsistačius perdidelę ugnį, reikia kepti ant silpnos ugnies ir tikrai niekas neprisvyla.

2 komentarai:

  1. Kodėl aš nežinojau, kad Gintarė kuria blogą ??? Šaunuolė, aplenkei mane :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gintare nekuria blogo :)Kolkas savo sedevrus talpina pas mane :)

    AtsakytiPanaikinti